zaterdag 14 januari 2012

Sleepless

Hoewel ik de afgelopen weken al een heel patroon van symptomen na de injectie met de GcMAF kon ontdekken, bleek deze week dat mijn klachtenlijstje nog niet compleet was. Afgelopen maandag zette ik mijn negende spuit en daarna ging het eigenlijk zoals verwacht. Maandag voelde ik me best redelijk, dinsdag kwamen de klachten langzaam op, etc. Echter, de hoofdpijn begon een dag eerder dan normaal en er kwam een heel erg vervelende bijwerking bij: slapeloosheid.

Ik was hiervoor gewaarschuwd en ik had nog vers in mijn geheugen hoe verschrikkelijk het is om een totaal verstoorde slaap te hebben. Toch viel mijn slapeloze nacht heel erg tegen! Het was de nacht van woensdag op donderdag. Ik had niets speciaals gedaan woensdag en ik was gewoon hartstikke moe toen ik naar bed ging. Alleen de slaap kwam maar niet. En twee uur laten nog niet. En zes uur later nog niet. Een verschrikkelijke nacht met heel veel zweten, draaien en hopeloos wakker zijn. Ik ben misschien aan het eind van de nacht nog een half uurtje in slaap gevallen en dat was het. Drama!

De volgende dag was een regelrechte ramp. Ik ben wel een paar uurtjes gaan werken, totdat ik omviel van de vermoeidheid. Ik voelde me echt zo verschrikkelijk beroerd. Alle normale GcMAF klachten waren in alle hevigheid aanwezig plus het intens brakke gevoel van een nacht niet slapen. Gelukkig heb ik donderdagnacht en afgelopen nacht wel redelijk geslapen. Nog niet helemaal top, want ik wordt vaak wakker en slaap niet echt lang, maar hier kan ik nog wel genoegen mee nemen. Ik hoop toch echt dat het hierbij blijft en de slapeloze nachten geen onderdeel gaan uitmaken van mijn standaard reactie!

Maar goed, ik voel me nu gelukkig relatief best goed! We gaan zo zelfs een stukje wandelen. Even een frisse neus halen en een heel klein beetje lichaamsbeweging. En de rest van de dag weer veel uitrusten. Het is trouwens best flauw dat ik vanuit ons keukenraam naar binnen kan kijken bij een sportschool. Iedere dag zie ik mensen die zich in het zweet aan het werken zijn. Ik heb zelf al meer dan twee jaar niet gesport en ik zou zo graag weer beginnen! Een voordeel voor als ik weer kan sporten: de sportschool is heel dicht bij:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten