dinsdag 3 januari 2012

Mt. Sinai ME/CFS Conference

Afgelopen november was er een ME/CVS conferentie in het Mt. Sinai Hospital. Dr. Enlander, een bekende ME/CVS arts uit New York, is in dit ziekenhuis een nieuwe kliniek begonnen om daar in samenwerking met andere bekende ME/CVS artsen en onderzoekers onderzoek te doen naar de ziekte en patiënten te behandelen. Het opzetten van dit Mt.Sinai ME centrum is mogelijk gemaakt door een ruimhartige gift van Dwight Merriman.

Voor de geinteresseerden hierbij de lezing die mijn arts, Prof. De Meirleir, gaf over GcMAF.

Deel 1:


Deel 2:
 

De overige lezingen waren ook zeer interessant. Zie: mecfscenter.com 
Met name de lezing van Dr. Enlander geeft een duidelijk beeld over de ziekte en de stand van zaken op dit moment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten