donderdag 26 januari 2012

Even een berichtje tussendoor

Even een kort berichtje tussendoor... Het gaat gelukkig langzaam de goede kant op! Dat wil zeggen: ik heb niet zoveel last meer van de GcMaf. Nog wel wat irritante klachten, maar niet meer zo hevig. Dus ik kom mijn dagen goed door. 

Ik ben zowaar vorige week vrijdag naar de kroeg geweest. Van 18:00 uur tot 22:00 uur. Ik voelde me bijna een normaal mens:) We hebben wel de hele tijd gezeten. Staand had ik het niet zo lang volgehouden. Maar dat mag de pret niet drukken! Heb een paar wijntjes gedronken en lekkere kipsaté en patat gegeten. Met mijn buik en voedingsintoleranties gaat het namelijk ook best wel goed! Ik heb al redelijk wat dingen aan mijn dieet kunnen toevoegen en af en toe eet ik ook weer gluten. Heeeeerlijk, echt brood! Alleen nog niet te vaak, want mijn darmen zijn natuurlijk nog heel kwetsbaar.

Zaterdag was ik door mijn uitspatting helaas wel weer helemaal op. Ook omdat ik erg slecht geslapen had. GcMaf doet weinig goeds voor mijn slaap helaas. Dus er ligt nu ook een vraag bij de dokter wat ik moet doen. Even een pauze of gewoon door spuiten. Het liefst spuit ik door, zeker omdat de rest van de klachten nu eigenlijk wel dragelijk is. Ik kan weer vier dagen werken en dus zelfs wat sociale dingen ondernemen. Alleen die slapeloosheid moet niet te erg worden, anders ben ik binnen de kortste keren weer een wrak. Pfff, het blijft lastig, deze ziekte!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten