woensdag 1 februari 2012

De stijgende lijn:)

Hoewel ik ruim twee weken geleden nog op het punt stond om te stoppen met de GcMaf, omdat de bijwerkingen me echt teveel begonnen te worden, ben ik op dit moment heel blij dat ik dat niet heb gedaan. Het gaat namelijk echt heel erg goed!

Ik heb veel minder last van de bijwerkingen. Oke, ik voel nog wel het een en ander. Keelpijn, opgezette klieren, lichte hoofdpijn. Maar niet meer die hele waslijst. Wel ben ik nog heel erg moe. Maar Prof. De Meirleir heeft me in een eerder consult al eens verteld dat dat sowieso de allerlaatste klacht is die weggaat, dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over.

Vorige week vrijdag had ik echt een super dag! Hoewel ik die nacht eigenlijk niet best had geslapen door de hoestbuien van P en ik me 's ochtends vroeg echt niet best voelde. Maar na een uurtje trok de mist in mijn hoofd op en ik voelde me ineens zoveel beter. Ik heb die dag acht uur gewerkt en ben daarna zelfs nog een hapje gaan eten met vriendinnen. In de binnenstad, dus ik heb ook nog twee keer een kwartier gefietst. Wow, zo'n dag wil ik wel vaker!

Ik hoop zo dat de stijgende lijn door gaat zetten! Het is natuurlijk best spannend allemaal en ik ben heel bang om weer terug te vallen. Nu ik een beetje mag proeven aan het leven buitenshuis, wil ik alleen maar meer, meer, meer:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten