woensdag 7 maart 2012

Kom maar door met die lepels;)

Jeetje, ik heb alweer twee weken geen blogberichtjes meer geschreven. Eigenlijk omdat ik heel erg druk was. Niet druk met uitrusten gelukkig. Want ja, daar kun je ook heel druk mee zijn, weet ik helaas uit ervaring. Nee, ik was druk met leuke dingen doen!

Wat heb ik de afgelopen twee weken allemaal gedaan:
- Gesport (twee keer per week).
- Gewinkeld (de nieuwe collectie is heel leuk:)).
- Twee keer een middag op pad geweest met mijn zusje om een trouwjurk voor haar uit te zoeken.
- Geluncht met zes vriendinnen die ik al bijna een half jaar niet had gezien, omdat ze niet naast de deur wonen en ik te ziek was om af te spreken.
- Op kraamvisite geweest.

Let op: dit was dus allemaal in twee weken tijd! Daarnaast doe ik ook nog minder leuke dingen, zoals de vaatwasser uitpakken, wasjes draaien, stofzuigen en het bed verschonen. Maar zelfs dat is best fijn om te doen als je er niet meer zo ziek van wordt. 

Helaas weet ik ook dat ik er nog niet ben. Mijn darmen zijn gelukkig weer vrij van slechte bacteriën en ander gespuis dat daar niet hoort te zitten. Alleen nog niet alle positieve bacteriestammen willen goed groeien. Vandaar dat ik nu een kuur van drie maanden heb van pre- en probiotica. Hopelijk worden mijn darmen dan weer gezond. 

Daarnaast ben ik nog steeds wel heel erg moe. Gelukkig niet meer zo ziek. Al moest ik na afgelopen weekend maandag toch wel om 21:00 uur naar bed, omdat ik helemaal gesloopt was. Grenzen herkennen en respecteren, dat zal nog wel even het credo blijven. Maar goed, zolang die grenzen steeds verder opschuiven en mijn lepelvoorraad groeit, ben ik erg blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten